‘Comprem a Valldoreix’ enceta la campanya de difusió de la nova Centralitat...

‘Comprem a Valldoreix’ enceta la campanya de difusió de la nova Centralitat entre la ciutadania

0 456

La campanya endegada des de l’EMD de Valldoreix té per objectiu donar a conèixer el projecte guanyador del Concurs de la Nova Centralitat de Valldoreix entre la ciutadania. Amb aquesta iniciativa s’acostarà a la població quins seran els diferents serveis que oferirà la nova plaça central de Valldoreix un cop s’enllesteixi la seva construcció.

El guanyador del concurs es va fallar el passat mes d’abril i va recaure en el projecte ‘Agora en quatre temps’. La proposta neix de la suma de sinèrgies de dos estudis d’arquitectura diferents que van donar com a resultat l’equip de treball format pels arquitectes Bàrbara Balanzó, Antoni Barceló, Lluís Alegre i Lluís Lloveras. La idea dels creadors és que ‘Àgora en quatre temps’ sigui un projecte que es pugui adeqüar, en cada una de les seves fases, a les necessitats, tant econòmiques com ciutadanes, que es donin durant el transcurs de l’execució. És en aquest sentit que la proposta guanyadora es podrà dur a terme en quatre fases diferenciades, independents l’una de l’altra, i que no tenen perquè seguir un ordre concret a l’hora de la seva construcció. La voluntat dels creadors és que, en funció de les necessitats i de la disponibilitat de recursos, es puguin anar desenvolupant les diferents fases constructives.

ARTICLES SIMILARS

NO HI HA COMENTARIS

Deixar una resposta